Procedury przyjęcia pojazdu do naprawy
W trosce o Państwa czas prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, bądź o kontakt drogą e-mailową w celu umówienia wizyty w naszym serwisie.
Poniżej przedstawiamy procedury przyjęcia Państwa pojazdu do naprawy:
W przypadku, gdy klient dokonuje naprawy prywatnej na własny koszt, kosztorys jest wykonywany przy pomocy systemu Audatex i po akceptacji przez klienta wyceny, samochód jest naprawiany w pierwszym wolnym terminie.
Korzyści napraw w AZNN
Jeśli wykonujesz naprawę w Autoryzowanym Zakładzie Napraw Nadwozi, otrzymujesz następujące korzyści:
Na wszystkie naprawy powypadkowe wykonywane przez Autoryzowane Zakłady Napraw Nadwozi Ford z użyciem oryginalnych części zamiennych udziela się trzy letniej gwarancji naprawy samochodom marki Ford. Obejmuje ona jakość i trwałość oryginalnych części marki Ford użytych do naprawy oraz robociznę przez okres trzech lat (z nieograniczonym przebiegiem, za wyjątkiem części ulegających zużyciu eksploatacyjnemu).
3 - letnia gwarancja na wykonaną naprawę działa niezależnie od gwarancji na perforację korozyjną blach nadwozia, udzielanej na okres do sześciu lat lub dwunastu lat (Focus, nowe Mondeo i nowa Fiesta).
Zgłaszanie roszczeń gwarancyjnych
W przypadku wystąpienia podstawy do roszczenia gwarancyjnego, wykonawca wykona naprawę bezpłatnie pod warunkiem spełnienia warunków gwarancji.
Przeniesienie gwarancji
W przypadku sprzedaży samochodu prawa potwierdzone Certyfikatem zostaną automatycznie przeniesione na nowego właściciela pojazdu.
Niezbędne dokumenty oraz deklaracja mobilności
Poniżej przedstawiamy wykaz dokumentów, jakie należy przedstawić w celu rozpoczęcia likwidacji szkody:
W celu zapewnienia Państwu mobilności w trakcie wykonywania usługi proponujemy następujące środki:
Szczegóły w Biurze Obsługi Klienta.