Sukcesy Auto Plaza

The Chairman`s Award 2014

Najbardziej prestiżowa nagroda w sieci Forda - „The Chairman’s Award” po raz kolejny trafia do Auto Plaza. Wyróżnienie przyznawane jest co roku, na podstawie anonimowych ankiet wypełnianych przez klientów wszystkich salonów marki Ford w całej Europie. Kierowcy po raz kolejny docenili Auto Plaza za najwyższy poziom satysfakcji, zarówno w procesie sprzedaży pojazdu w salonie, jak i podczas napraw serwisowych.

Tegoroczna „The Chairman’s Award” to już dziewiąte tego typu wyróżnienie dla  Auto Plaza. W latach 2004-2005 firma została nagrodzona „The Excellence Award”, a w latach 2006-2013 „The Chairman’s Award”, która zastąpiła poprzednie wyróżnienie.

„Nagroda „The Chairman’s Award” przyznana kolejny raz z rzędu dla Auto Plaza  jest potwierdzeniem utrzymywania najwyższych standardów obsługi klientów w zarządzanej przeze mnie firmie.”– mówi Robert Grzelec, Dyrektor Generalny Summit Motors Poland Sp. z o.o. / Auto Plaza – „Świadczy ona przede wszystkim o ogromnym zaangażowaniu pracowników, bez których proces obsługi byłby jedynie zapisem na papierze oraz o znakomitym teamie menadżerskim, potrafiącym połączyć procedury z „ludzkim podejściem do klienta. Wyróżnienie to nie jest jedynym otrzymanych przez nas za rok 2014. Równie ważnym jest tytuł „Lidera Serwisu Blacharsko Lakierniczego 2014” przyznany przez kapitułę składającą się z niezależnych, największych na rynku podmiotów gospodarczych,  współpracujących  z branżą motoryzacyjną. Podmioty te oceniały nas zarówno pod kątem jakości obsługi, ale również pod kątem profesjonalizmu zarządzania oraz wskaźników KPI, charakteryzujących dany obszar działalności. Korzystając z okazji pragnę tą drogą jeszcze raz podziękować całemu zespołowi pracowników Auto Plaza za ich zaangażowanie w pracę.”