The Chairman`s Award 2011

Klienci po raz kolejny docenili salon Auto Plaza. Warszawski salon Forda został bowiem wyróżniony nagrodą Chairman’s Award 2011, przyznawaną za najwyższy poziom obsługi wśród dealerów Forda w całej Europie. Nagroda ta jest przyznawana na podstawie ankiet wypełnianych przez klientów, korzystających z usług dealera.

Podstawowym kryterium, decydującym o przyznaniu wyróżnienia, są opinie wyrażane w ankietach, przeprowadzanych wśród klientów wszystkich autoryzowanych stacji dealerskich Forda w Europie. Ankietowani co rok oceniają poziom obsługi w salonie i serwisie. Badanie pozwala również poznać odczucia gości salonów na temat stopnia ważności spraw klienta dla personelu, czasu jaki poświęcają sprzedawcy na omówienie oferty oraz formy przedstawienia propozycji.

Działalność naszej firmy charakteryzuje hasło „Satysfakcja na lata”. Dokładamy wszelkich starań, by nasi Klienci byli zadowoleni nie tylko z zakupionych samochodów, ale przede wszystkim czuli się w pełni usatysfakcjonowani z jakości wszystkich oferowanych przez nas usług – mówi Maria Karkoszka, Dyrektor Generalny Auto Plaza.

To już kolejna nagroda dla Auto Plaza, przyznana za wysoki poziom satysfakcji klienta. Dealer otrzymał statuetkę Chairman’s Award wielokrotnie w latach 2006-2010.