Sukcesy Auto Plaza

The Chairman`s Award 2010

Warszawski dealer Auto Plaza, po raz kolejny został laureatem konkursu Chairman’s Award. W plebiscycie, ogłaszanym co roku wśród dealerów Forda w Europie, nagradzani są dealerzy, którzy wykazali się najwyższą dbałością o klienta w salonie i serwisie, co zostało potwierdzone opiniami samych konsumentów wyrażonymi w ankietach PWK.
           
W szczegółowych i anonimowych ankietach badany jest poziom satysfakcji klienta z obsługi w salonie, jak i w serwisie. Badanie pozwala ocenić również subiektywne odczucia klienta, takie jak stopień ważności spraw klienta dla personelu salonu, czas jaki poświęcają sprzedawcy na omówienie oferty oraz przedstawienie propozycji.

Nagroda Charman’s Award 2010 jest kolejną nagrodą za najwyższy standard obsługi klienta dla Auto Plaza. W latach 2004-2005 firma została nagrodzona „Excellence Award”, a w latach 2006-2008 otrzymała „Chairman’s Award”, która zastąpiła poprzednie wyróżnienie.

W roku 2010 Auto Plaza została również wyróżniona za najwyższą ocenę stabilności firmy, otrzymując Certyfikat Wiarygodności Biznesowej. Jest to prestiżowe, honorowane jest na całym świecie, wyróżnienie nadawane przez wiodącą na rynku wywiadownię gospodarczą Dun & Bradstreet Poland. Certyfikat gwarantuje, że jego właściciel jest wiarygodnym kontrahentem, z którym warto nawiązywać kontakty handlowe.