Sukcesy Auto Plaza

The Chairman`s Award 2008

Auto Plaza (warszawski dealer Forda) został laureatem konkursu „Chairman’s Award 2008”, potwierdzając tym samym najwyższą jakość obsługi klienta w salonie i serwisie. Jednoczesne uzyskanie najlepszego wyniku sprzedaży w sieci Forda w ubiegłym roku świadczy o szczególnej dbałości firmy o zadowolenie klientów.

Jest to już kolejna nagroda za najwyższy standard obsługi klienta dla Auto Plaza. W latach 2004-2005 firma została nagrodzona „Excellence Award”, a w latach 2006-2008Chairman’s Award”, która zastąpiła poprzednie wyróżnienie.

Nagroda "Chairman's Award" przyznawana jest na podstawie opinii klientów zebranych w anonimowych badaniach ankietowych, prowadzonych wśród wszystkich klientów autoryzowanych stacji dealerskich Forda w Europie.

W szczegółowych ankietach składających się z 24 pytań badany jest poziom satysfakcji klienta z obsługi w procesie sprzedaży pojazdu w salonie, jak i naprawy pojazdu w serwisie. Badanie pozwala ocenić również subiektywne odczucia klienta, takie jak stopień ważności spraw klienta dla personelu salonu, czas jaki poświęcają sprzedawcy na omówienie oferty oraz przedstawienie propozycji.

„Zdobycie tej najbardziej prestiżowej nagrody w sieci dealerskiej Forda jest dla nas potwierdzeniem, że nasza dbałość o najwyższy standard usług przynosi rezultaty - mówi Maria Karkoszka, Dyrektor Generalny Auto Plaza. „Stale szkolimy naszych pracowników, jak również stawiamy na ciągły rozwój dealerstwa: rozbudowa serwisu blacharsko-lakierniczego, wprowadzenie serwisu mechanicznego 24h oraz Stacji Szybkiej Obsługi. To wszystko ma na celu zwiększenie zadowolenia naszych klientów. Cieszy nas fakt, że nasze starania są przez klientów doceniane.”