Procedury przyjęcia pojazdu do naprawy

Auto Plaza Warszawa - Procedury przyjęcia pojazdu do naprawy
  • Napisz do nas
  • Umów jazdę próbną
  • Umów wizytę serwisową
  • Newsletter
  • Facebook

Zadaj pytanie

Masz do nas pytanie? Wypełnij formularz kontaktowy, a my szybko się z Tobą skontaktujemy!

Administratorem podanych danych osobowych jest „Summit Motors Poland” sp. z o.o. z adresem siedziby: ul. Popularna 70, 02-473 Warszawa. Dane są przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Podanie danych jest dobrowolne, przy czym dane oznaczone symbolem „*” są niezbędne do wysłania formularza. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Umów się na jazdę próbną

Umów się na jazdę próbną

Administratorem podanych danych osobowych jest „Summit Motors Poland” sp. z o.o. z adresem siedziby: ul. Popularna 70, 02-473 Warszawa. Dane są przetwarzane w celu przygotowania i przeprowadzenia jazdy próbnej. Podanie danych jest dobrowolne, przy czym dane oznaczone symbolem „*” są niezbędne do zamówienia jazdy próbnej. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Informacja: Termin jazdy próbnej zostanie potwierdzony telefonicznie przez naszego Handlowca.

Umów się na wizytę w serwisie

Wypełniając poniższy formularz kontaktowy, w szybki sposób zarezerwujesz wizytę w naszym serwisie mechanicznym.

Termin usługi serwisowej zostanie potwierdzony telefonicznie przez naszego Doradcę Serwisowego.

Osoba rezerwująca

Administratorem podanych danych osobowych jest „Summit Motors Poland” sp. z o.o. z adresem siedziby: ul. Popularna 70, 02-473 Warszawa. Dane są przetwarzane w celu umówienia i przeprowadzenia wizyty w serwisie samochodowym. Podanie danych jest dobrowolne, przy czym dane oznaczone symbolem „*” są niezbędne do umówienia wizyty. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Zapisz się na newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać porady motoryzacyjne, ciekawostki ze świata Forda, informacje o promocjach, bądź brać udział w naszych konkursach, zapisz się na nasz newsletter!

Poniżej przedstawiamy procedury oprzyjęcia Państwa pojazdu do naprawy:

  • wstępne oględziny pojazdu
  • otwarcie zlecenia oraz przyjęcie pojazdu do naprawy
  • ustalenie zakresu prac w obecności Klienta
  • przekazanie przez Klienta dokumentów koniecznych do wstępnej likwidacji szkody, zgodnych z odpowiednią procedurą Towarzystwa Ubezpieczeniowego
  • przedstawienie przez doradcę możliwości skorzystania z Deklaracji Mobilności  gwarantującej pomoc w zamówieniu taksówki lub w formie preferencyjnego wypożyczenia samochodu zastępczego.
  • wykonanie kalkulacji naprawy przy wykorzystaniu norm fabrycznych producenta zawartych
    w systemie AUDATEX.
  • uzgodnienie kalkulacji naprawy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym

W przypadku, gdy klient dokonuje naprawy prywatnej na własny koszt, kosztorys jest wykonywany przy pomocy systemu Audatex i po akceptacji przez klienta wyceny, samochód jest naprawiany w pierwszym wolnym terminie.

Skontaktuj się z nami

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 6:00 - 21:00
Sobota: 8:00 - 16:00
tel.: 48 22 4470077
e-mail: AZNN@AutoPlaza.com.pl