Lider Serwisu Blacharsko - Lakierniczego

Co roku Magazyn Dealer bierze pod lupę polskich dealerów samochodów w aspekcie jakości oferowanych przez nich usług.
W roku 2014 pokuszono się o stworzenie rankingu najlepszych serwisów blacharsko-lakierniczych. W ocenie kapituły rankingu „Lider Serwisu Blacharsko – Lakierniczego 2014” na miano zwycięzcy najbardziej zasłużył Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi Auto Plaza, posiadający autoryzacje Forda i Hondy.

W kapitule rankingu znaleźli się przedstawiciele towarzystw ubezpieczeniowych, firm lakierniczych oraz firm dostarczających rozwiązania wspierające proces likwidacji szkód: AkzoNobel, Allianz, Audatex, Benefia, Generali, PPG, Proama, PZU, Standox.

Członkowie kapituły oceniali parametry i wskaźniki poszczególnych blacharni, metody zarządzania i kontrolowania jakości napraw, dążenie do optymalizacji efektywności procesu naprawy czy względy ekologiczne, a nawet zaangażowanie w inicjatywy społeczne. W ocenie uwzględniano również jakość dotychczasowej współpracy z danym dealerem.

Auto Plaza wygrała zdecydowanie, utrzymując wszystkie te parametry na wysokim poziomie. Zdaniem jury o zwycięstwie przesądziła wysoka jakość napraw połączona z bardzo wysokimi kompetencjami kadry pracowniczej, jak również z dobrą współpracą z klientami i dostawcami. Doceniono, że w swym działaniu firma kieruje się czystością i przejrzystością oferty oraz działania.

„Cieszę się, że dział Blacharsko-Lakierniczy naszej firmy został doceniony jako wzorcowy wśród warsztatów tego typu w Polsce, pod względem jakości obsługi klientów, jakości wykonywanych usług (jakość napraw), „Compliance” (zgodności z prawem, procedurami, zasadami fachu, etyką), czy też wskaźników KPI.” – mówi Robert Grzelec, Dyrektor Generalny Summit Motors Poland Sp. z o.o. / Auto Plaza – „W moim mniemaniu wyróżnienie to jest niesamowicie ważne ze względu na wielość obszarów oceny oraz niezależność i rangę składu oceniających. Wyróżnienie to zawdzięczamy  naszemu świetnemu zespołowi pracowników pod kierownictwem znakomitego menadżera - pana Sławomira Gralińskiego. Pragnę jednocześnie dodać, że cała nasza działalność, zarówno w obszarze posprzedażowym, jak i sprzedaży samochodów, podlega tym samym standardom.”