II miejsce – Blacharz Roku 2005

15 września Ford Polska zorganizował finał Olimpiady Serwisowej dla najlepszych pracowników marki Ford w dziedzinach: Doradca Serwisowy, Mechanik, Blacharz i Lakiernik Roku. W poszczególnych konkurencjach zwyciężyli, odpowiednio: Adam Pustułka (Ren Car Rybnik), Bolesław Kościański (Bemo Motors Poznań), Jarosław Piotrowski (BIG Autohandel Gdańsk) i Grzegorz Iwaszko (Auto Plaza Warszawa). Była to już trzecia edycja tego konkursu, która stała się jednocześnie okazją do przedstawienia zmian w zarządzie firmy, m.in.: nowym Dyrektorem Serwisu i Obsługi Posprzedażnej został Dariusz Lech, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu Sprzedaży w dziale Serwisu i Obsługi.

"Rok 2005 jest bardzo ciężki dla branży motoryzacyjnej. Postanowiliśmy wykorzystać ten czas na doskonalenie jakości obsługi posprzedażnej, ponieważ jest to obszar, na który klienci zwracają ogromną uwagę, a w którym zawsze można działać lepiej" - powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska.

Na początku 2005 roku Ford podjął decyzję o stworzeniu w Polsce unikalnego i nowatorskiego programu hurtowej sprzedaży oryginalnych części zamiennych. Program skierowany jest do niezależnych warsztatów samochodowych, sklepów oraz hurtowni motoryzacyjnych, które poprzez współpracę z autoryzowanymi dilerami Forda stają się uczestnikami programu "Partner Forda". Misją tego programu jest zapewnienie klientom indywidualnym szerokiego dostępu do wysokiej jakości oryginalnych części zamiennych, a dla partnerów możliwości korzystania z najnowszych rozwiązań technicznych i podnoszenia swoich standardów. Dodatkowo Ford wprowadza w bieżącym roku system codziennych dostaw części zamiennych do autoryzowanych dilerów, co ma na celu skrócenie oczekiwania na zamówione części i tym samym skrócenie czasu wykonania naprawy.  

 "Wykonaliśmy ogromną pracę z naszymi partnerami w biznesie. Nasza sieć jest postrzegana jako bardzo dobrze zorganizowana, zarządzana i niezwykle profesjonalna. Wiemy również jak wiele pracy jeszcze przed nami, ale jesteśmy przekonani, że działania w zakresie doskonalenia jakości obsługi serwisowej są na dobrej drodze" - dodał A. Kołodziejczyk.

Warto podkreślić, że w czerwcu br. sieć autoryzowanych dilerów Forda została uznana przez tygodnik Auto Świat za najlepszą i najbardziej profesjonalną sieć sprzedaży nowych samochodów w Polsce.

W Olimpiadzie Serwisowej w 2005 roku nasi pracownicy zajęli następujące miejsca:

Grzegorz Iwaszko zajął I miejsce w konkursie Lakiernik Roku 2005
Zdzisław Kowalski zajął III miejsce w konkursie Blacharz Roku 2005

 

Źródło: Samar (2005.09.16)