Aktualności

3-ci raz z rzędu Auto Plaza najlepszym Serwisem Blacharsko – Lakierniczym!

09.01.2017

Po raz trzeci z rzędu nasz zakład naprawczy nie miał sobie równych! Kapituła prestiżowego rankingu Lider Serwisu Blacharsko – Lakierniczego” za zwycięzcę w 2016 roku uznała Autoryzowany Zakład Naprawy Nadwozi Auto Plaza, posiadający autoryzacje Forda i Hondy. 9 stycznia 2017 roku Koordynator Serwisu AZNN Auto Plaza Marek Cichowski w obecności Dyrektora Generalnego Gerarda Jachoł, Dyrektora Technicznego Krzysztofa Kuchciaka oraz pracowników nagrodzonego działu odebrał to prestiżowe wyróżnienie z rąk przedstawicielki kapituły, Pani Paulina Szkudlarek z firmy PPG Industries oraz przedstawiciela Magazynu Dealer, Michała Borkowskiego.

Kandydatura stołecznego serwisu otrzymała bardzo wysoką ocenę, dzięki wysokiej dynamice liczby napraw i efektywności oraz niskiego udziału napraw powtórnych. Summit Motors Poland wygrała zdecydowanie, przewagą 13 punktów, zdobywając ich łącznie 73. Tak wysoka nota to efekt wzrostu wskaźnika efektywności, który już drugi rok z rzędu osiągnął wartość powyżej 110%. Miesięczna liczba napraw w Autoryzowanym Zakładzie Naprawy Nadwozi Auto Plaza wzrosła z około 300 do ponad 350.img_4983.png-small.png

- Kolejne zwycięstwo w rankingu „Lider Serwisu Blacharsko – Lakierniczego” to nie jest przypadek. Pracowaliśmy na ten sukces latami. -  mówi Marek Cichowski – Koordynator Serwisu AZNN – Udało nam się skrócić czas naprawy, dzięki dobrej organizacji działu części zamiennych oraz nowoczesnym technologiom, jak podkłady UV czy innowacyjne suszenie elementów. Opracowaliśmy system tygodniowy: 70% samochodów przyjmowanych do naprawy w poniedziałek, opuszcza nasz serwis w piątek.

Członkowie kapituły oceniali parametry i wskaźniki poszczególnych blacharni, metody zarządzania i kontrolowania jakości napraw, dążenie do optymalizacji efektywności procesu naprawy czy względy ekologiczne, a nawet zaangażowanie w inicjatywy społeczne. W ocenie uwzględniano również jakość dotychczasowej współpracy z danym dealerem.

W kapitule plebiscytu obok ekspertów magazynu DEALER znaleźli się również przedstawiciele 13 towarzystw ubezpieczeniowych i firm zajmujących się likwidacją szkód: A.S. Consulting, AkzoNobel, Allianz, ASE Global, Audatex, Benefia, DAT Polska, Ergo Hestia, Generali, PPG Industries, Proama, PZU i Warta.

Przeczytaj wyniki rankingu „Lider Serwisu Blacharsko – Lakierniczego” 2016

 

lider_serwisu_2016-smp.png