COVID-19 WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW >>>
Zasady korzystania z plików cookie
Pliki cookie są niezbędne podczas optymalizacji Twojej strony. Pomagają nam kontrolować statystyki użytkowników i przechowywać informacje pozwalające korzystać m.in. z porównywarki pojazdów. Ciasteczka nie przechowują jakichkolwiek danych umożliwiających identyfikację użytkownika. Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie na naszej Strona Polityka Prywatności

Procedury przyjęcia pojazdu do naprawy






W trosce o Państwa czas prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, bądź o kontakt drogą e-mailową w celu umówienia wizyty w naszym serwisie.

Poniżej przedstawiamy procedury przyjęcia Państwa pojazdu do naprawy:

  • wstępne oględziny pojazdu
  • otwarcie zlecenia oraz przyjęcie pojazdu do naprawy
  • ustalenie zakresu prac w obecności Klienta
  • przekazanie przez Klienta dokumentów koniecznych do wstępnej likwidacji szkody, zgodnych z odpowiednią procedurą Towarzystwa Ubezpieczeniowego
  • przedstawienie przez doradcę możliwości skorzystania z Deklaracji Mobilności  gwarantującej pomoc w zamówieniu taksówki lub w formie preferencyjnego wypożyczenia samochodu zastępczego.
  • wykonanie kalkulacji naprawy przy wykorzystaniu norm fabrycznych producenta zawartych
    w systemie AUDATEX.
  • uzgodnienie kalkulacji naprawy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym

W przypadku, gdy klient dokonuje naprawy prywatnej na własny koszt, kosztorys jest wykonywany przy pomocy systemu Audatex i po akceptacji przez klienta wyceny, samochód jest naprawiany w pierwszym wolnym terminie.

Korzyści napraw w AZNN

Jeśli wykonujesz naprawę w Autoryzowanym Zakładzie Napraw Nadwozi, otrzymujesz następujące korzyści:

  • Naprawy drobnych stłuczek w ciągu 24/72h
  • Całodobowe przyjmowanie pojazdów do naprawy
  • Holowanie 24h z terenu całego kraju
  • Wynajem samochodów w atrakcyjnych cenach – zniżki dla Klientów Auto Plaza
  • Możliwość odbioru i dostarczenia samochodu do klienta
  • 5 lat gwarancji na wykonane przez siebie naprawy powłoki lakierniczej
  • 3 - letnia gwarancja Forda

Na wszystkie naprawy powypadkowe wykonywane przez Autoryzowane Zakłady Napraw Nadwozi Ford z użyciem oryginalnych części zamiennych udziela się trzy letniej gwarancji naprawy samochodom marki Ford. Obejmuje ona jakość i trwałość oryginalnych części marki Ford użytych do naprawy oraz robociznę przez okres trzech lat (z nieograniczonym przebiegiem, za wyjątkiem części ulegających zużyciu eksploatacyjnemu).
3 - letnia gwarancja  na wykonaną naprawę działa niezależnie od gwarancji na perforację korozyjną blach nadwozia, udzielanej na okres do sześciu lat lub dwunastu lat (Focus, nowe Mondeo i nowa Fiesta).

Zgłaszanie roszczeń gwarancyjnych

W przypadku wystąpienia podstawy do roszczenia gwarancyjnego, wykonawca wykona naprawę bezpłatnie pod warunkiem spełnienia warunków gwarancji.

Przeniesienie gwarancji

W przypadku sprzedaży samochodu prawa potwierdzone Certyfikatem zostaną automatycznie przeniesione na nowego właściciela pojazdu.

Niezbędne dokumenty oraz deklaracja mobilności

Poniżej przedstawiamy wykaz dokumentów, jakie należy przedstawić w celu rozpoczęcia likwidacji szkody:

  • Ważny dowód rejestracyjny oraz dowód osobisty
  • Druki zgłoszenia szkody
  • Prawo jazdy
  • Polisa AC
  • Zlecenie naprawy
  • Zgoda na naprawę właściciela pojazdu [leasingodawcy lub kredytobiorcy, przedstawiciela firmy lub osobę(y) widniejące w rejestrze KRS (kopia), zgoda banku na wypłatę odszkodowania]
  • Pełnomocnictwo do odbioru należności od towarzystwa ubezpieczeniowego
  • Aktualny KRS
  • Upoważnienie do zgłoszenia likwidacji szkody
  • Oświadczenie o podatku VAT
  • Oświadczenie o trzeźwości kierowcy
  • Oświadczenie sprawcy
  • Upoważnienie do użytkowania pojazdu służbowego


W celu zapewnienia Państwu mobilności w trakcie wykonywania usługi proponujemy następujące środki:

  • pomoc w zamówieniu taksówki
  • samochód zastępczy na czas naprawy już od: 85 PLN netto za jeden dzień
  • usługa door to door: 135 PLN

Szczegóły w Biurze Obsługi Klienta.



Aktualności i wydarzenia