COVID-19 WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW >>>

Zakres Serwisowego Pakietu "Twój Wybór"






Pakiet Serwisowy Twój Wybór to pełna opieka nad nowymi oraz eksploatowanymi samochodami Klienta, realizowana w ustalonym czasie u Dealera Koordynatora oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora.

Zakres Pakietu Twój Wybór

  • Zgodne z harmonogramem, opisanym w książce serwisowej, przeglądy standardowe realizowane w sieci Dealerów BSC przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda oraz wymiana elementów eksploatacyjnych, które podlegają naturalnemu zużyciu.
  • Pakiet Twój Wybór obejmuje również naprawę samochodu w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, aby zapewnić naszym Klientom prawidłowa i bezpieczną eksploatację używanych przez nich pojazdów. Tego typu naprawy są również dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.

Ford Pomoc - świadczenia Assistance 

  • Organizacja holowania pojazdu oraz pokrycie jego kosztu w sytuacji, gdy samochód utracił zdolność samodzielnego poruszania się na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii. Taki pojazd zostanie bezpłatnie odholowany do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, która jest członkiem BSC, w okresie trwania gwarancji podstawowej na pojazd lub pod warunkiem zlecenia naprawy blacharsko-lakierniczej w sieci Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi Ford (AZNN) dla pojazdów po okresie gwarancji podstawowej.

Pakiet mobilności 

Gwarancja otrzymania do dyspozycji auta zastępczego podobnej klasy na czas wykonania usługi.

Ogumienie

Zakup opon letnich i zimowych, ich sezonowa wymiana, wyważanie oraz przechowanie – Hotel Opon.

Standard obsługi

Pakiet serwisowy Twój Wybór opiera się na określonych standardach obsługi posprzedażnej obowiązujących
u Dealera Koordynatora, które zapewniają:

  • Opiekę nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną przez Dealera Koordynatora (w razie konieczności również przez sieć Dealerów BSC).
  • Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu u Dealera Koordynatora.
  • Wydłużony czas pracy serwisu (pn.-pt. 8.00-20.00, sob. 8.00-15.00). W Auto Plaza przy ul.Popularnej 70 – serwis 24h.
  • Bezgotówkowy system rozliczeń z Dealerem Koordynatorem.
  • Zbiorczą fakturę z 14-dniowym terminem płatności od Dealera Koordynatora.

Możliwość negocjacji z Dealerem Koordynatorem indywidualnych warunków serwisowych oraz Assistance.

Aktualności i wydarzenia


Zasady i warunki Polityka prywatności Kariera