COVID-19 WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW >>>

Zakres Serwisowego Pakietu "Opieka"






Pakiet Serwisowy Opieka to sieciowa opieka nad samochodami Klienta – nowymi oraz eksploatowanymi – w ustalonym czasie, a także rzeczywiste koszty usług posprzedażnych w sieci Dealerów BSC, skalkulowane na podstawie:

  • stałej stawce jednostki pracy serwisu,
  • stałej wartości rabatu na części zamienne,
  • jednolitych normach czasowych producenta (LTS).

Zakres Pakietu Opieka

  • Zgodne z harmonogramem przeglądów, opisanym w książce serwisowej, przeglądy standardowe, wykonywane przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, a także wymiana elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie użytkowania samochodu.
  • W przypadku awarii samochodu Klienta wykonanie napraw niezbędnych dla zapewnienia jego prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji  w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, z wykorzystaniem wyłącznie oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.

Ford Pomoc - świadczenia Assistance

  • Organizacja bezpłatnego holowania pojazdu, który na skutek kolizji, wypadku drogowego lub awarii utracił zdolność do samodzielnego poruszania się. Taki pojazd zostanie bezpłatnie odholowany do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, która jest członkiem BSC, w okresie trwania gwarancji podstawowej na pojazd lub pod warunkiem zlecenia naprawy blacharsko-lakierniczej w sieci Autoryzowanych Zakładów Napraw Nadwozi Ford (AZNN) dla pojazdów po okresie gwarancji podstawowej.
    Usługi Assistance świadczone są przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Pakiet mobilności 
Gwarancja otrzymania do dyspozycji auta zastępczego podobnej klasy na czas wykonania usługi.
Ogumienie 
Zakup opon letnich i zimowych, ich sezonowa wymiana, wyważanie oraz przechowanie – Hotel Opon.

Standard obsługi

Pakiet Serwisowy Opieka jest oparty na określonych standardach obsługi posprzedażnej i zapewnia:

  • Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
  • Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
  • Najkrótszy możliwy czas naprawy.
  • Wydłużony czas pracy serwisu (pn.-pt. 8.00-20.00, sob. 8.00-15.00).
  • Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
  • Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
  • Zbiorczą, miesięczną fakturę z odroczonym terminem płatności.
  • Znormalizowane normy czasowe obowiązujące przy rozliczaniu kosztów serwisowych.
  • Jednolite ceny części zamiennych w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
  • System rozliczeń oparty na rzeczywistych kosztach opieki nad parkiem samochodowym Klienta realizowany w sieci Dealerów BSC.

Pakiet Opieka jest ogromnym ułatwieniem zarówno dla użytkowników pojazdów, jak i dla Szefów Flot, którzy to otrzymują od nas zestaw analiz oraz wspaniałe narzędzia wspomagające ich pracę.


Aktualności i wydarzenia


Zasady i warunki Polityka prywatności Kariera