COVID-19 WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW >>>

Zakres Serwisowego Pakietu "Gwarant"






Pakiet Serwisowy Gwarant to szereg korzyści dla naszych Klientów. Zapewnia on stałe koszty obsługi w określonym czasie w sieci dealerów BSC (dla nowych samochodów) przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta, oraz okresu eksploatacji pojazdów.


Zakres Pakietu Serwisowego Gwarant

  • Przeglądy standardowe  wykonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, zgodnie z harmonogramem opisanym w książce serwisowej,  przy wykorzystaniu wyłącznie oryginalnych części zamiennych i technologii Forda, a także wymiana elementów eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu w trakcie eksploatacji samochodu.
  • Naprawy samochodu w przypadku awarii spowodowanych działaniem czynników wewnętrznych pojazdu, aby zapewnić naszym Klientom prawidłową i bezpieczną eksploatację używanych przez nich pojazdów. Tego typu naprawy są również dokonywane w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda, przy wykorzystaniu oryginalnych części zamiennych i technologii Forda.

Ford Pomoc – świadczenia Assistance

  • Organizacja holowania pojazdu oraz pokrycie jego kosztu w sytuacji, gdy samochód utracił zdolność samodzielnego poruszania się na skutek wypadku drogowego, kolizji lub awarii. Taki pojazd zostanie bezpłatnie odholowany do najbliższej Autoryzowanej Stacji Serwisowej Ford, która jest członkiem BSC, niezależnie od podanej gwarancji i ubezpieczenia pojazdu.

 

Usługi Assistance świadczone są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.


Pakiet mobilności

  • Gwarancja otrzymania do dyspozycji auta zastępczego podobnej klasy na czas wykonania usługi.

Ogumienie 

  • Zakup opon letnich i zimowych, ich sezonowa wymiana, wyważanie oraz przechowanie – Hotel Opon.

Standard obsługi

Pakiet Serwisowy Gwarant jest oparty na określonych standardach obsługi posprzedażnej i zapewnia:

  • Opiekę Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym Klienta realizowaną w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda na terenie całego kraju.
  • Priorytetowość w przyjęciu pojazdu Klienta do serwisu.
  • Najkrótszy możliwy czas naprawy.
  • Wydłużony czas pracy serwisu (pn.-pt. 8.00-20.00, sob. 8.00-15.00). W Auto Plaza przy ul.Popularnej 70 – serwis 24h.
  • Bezgotówkowy system rozliczeń w sieci Autoryzowanych Dealerów Forda członków BSC.
  • Scentralizowany system rozliczania kosztów obsługi posprzedażnej – jedna zbiorcza faktura od Dealera Koordynatora.
  • Zbiorczą, miesięczną fakturę z odroczonym terminem płatności.

System rozliczeń oparty na stałych miesięcznych ratach wyliczanych na podstawie deklarowanego przebiegu. Ryczałt umożliwiający planowanie budżetu serwisowania Państwa floty za 100% precyzją.

Aktualności i wydarzenia


Zasady i warunki Polityka prywatności Kariera