COVID-19 WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW >>>

Dokumenty niezbędne do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej pojazdu






Gwarancja Forda stanowi kompleksowy pakiet świadczeń opracowany specjalnie po to, by spełniać wysokie standardy serwisu posprzedażnego i wspierać klientów firmy Plaza Motors Poland Sp. z o.o.

Dokumenty niezbędne do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej pojazdu 

  • karta przeglądu stanu nadwozia bieżąca i z poprzedniego roku
  • książka gwarancyjna
  • faktury imienne dokonywanych dotychczas napraw w Autoryzowanych Zakładach Napraw Nadwozi


Serwis Transit Centrum oferuje szybkie naprawy gwarancyjne 'QUALITY FIRST'

Jesteśmy autoryzowani do stosowania uproszczonych procedur napraw gwarancyjnych:

  • Zwolnienie z obowiązku uzyskania autoryzacji wstępnej napraw gwarancyjnych
  • Skrócenie czasu diagnostyki, zamówienia części i wykonania naprawy gwarancyjnej
  • Samodzielne autoryzacjie napraw gwarancyjnych dzięki uprawnieniom wykwalifikowanej kadry serwisu

Pomimo optymalizacji procesów napraw gwarancyjnych obowiązują nas nadal wymagania kontrolne procesu gwarancyjnego.
Wszystkie procesy „Quality First” są przeprowadzane zgodnie z normalną procedurą gwarancyjną opisaną w Podręczniku gwarancji.


Aktualności i wydarzenia


Zasady i warunki Polityka prywatności Kariera